نرم افزار CRM رایگان نرم افزار هایی هستند که به صورت رایگان و OpenSource اما با محدودیتهایی خاص در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
نرم افزار CRM یکی از برترین نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری است که شرکت های داخلی و خارجی زیادی از آن بهره می برند . این نرم افزار از دسته نرم افزار های CRM رایگان متن باز است که محبوبیت زیادی در بین نرم افزار های مدیریت ارتباط مشتری داراست.
شرکت CRM در راستای بهرمند سازی شرکت های ایرانی از این نرم افزار اقدام به ساخت و توسعه نسخه فارسی به همراه تقویم شمسی این نرم افزار کرده و نسخه پایه نرم افزار CRM را به صورت رایگان در اختیار شرکت های ایرانی قرار داده است.
نیاز به CRM
بسیاری از کسب و کار ها شاید هنوز نیاز به پلتفرم برای بهبود بهره وری کسب و کار را احساس نکرده اند و دلیل آن می تواند عدم شناخت از پلتفرم مناسب باشد، با این حال دلایل زیادی وجود دارد که چنین شرکت هایی در راستای افزایش تعامل با مشتریان و سازمان دهی اطلاعات به CRM نیاز دارند.
دلایلی که کسب و کارها به نرم افزار CRM نیاز دارند :
مدیریت داده ها
مدیریت داده های مشتریان می تواند به معنی موفقیت کسب و کار باشد. با وجود کانال های ارتباطی متعدد مدیریت داده ها در کسب و کارها بسیار مهم است.
نرم افزار CRM با یکپارچه سازی مناسب تمامی تعاملات با مشتریان را ثبت میکند و پیگیری های لازم از طرف کسب و کار برای هر مشتری را به تیم یادآوری می کند. تیم بازاریابی و فروش همیشه می توانند فعالیت ها و رفتارهای مشتریان را بررسی کنند و یک دید 360 درجه از مشتریان داشته باشند، علاوه بر اینکه داده ها در نرم افزار CRM به طور خودکار بروز رسانی می شوند.
تعاملات بیشتر با مشتریان با استفاده از نرم افزار CRM
افزایش تعاملات با مشتریان باعث افزایش فروش و رابطه بلند مدت می شود.
پیگیریها و برقراری ارتباط منظم و به موقع باعث افزایش تعاملات کسب و کار می شود. که این مهم با استفاده از نرم افزار CRM به راحتی و با صرف مدت زمان کم ممکن می شود.
حفظ مشتریان
حفظ مشتریان از پیدا کردن مشتری جدید راحت تر است و این یک واقعیت ساده در کسب و کار ها است. این بدان معناست که حفظ و وفاداری مشتریان باید برای یک کسب و کار مهمترین نگرانی باشد و الویت بیشتری نسبت به پیداکردن مشتری جدید برای کسب و کار داشته باشد. نرم افزار CRM با افزایش رضایت مشتری باعث حل این نگرانی می شود.
طبقه بندی و سازماندهی سرنخ های فروش
مشتریان مختلف دارای اولویت های متفاوتی هستند. نرم افزار CRM به طور طبیعی با طبقه بندی مشتریان به تیم فروش اجازه می دهد تا مشخص کند که چه میزان توجه و چقدر زمان برای به دست آوردن نیاز دارد و کدام مشتری الویت بیشتری دارد. طبقه بندی سرنخ فروش و مشتریان در یک CRM راهی عالی برای مقابله با اتلاف وقت و انرژی تیم بازاریابی و فروش و از دست دادن سرنخ های مهم است. هر عضو تیم بازاریابی یا فروش کسب و کار باید قادر به فیلتر کردن، مشاهده و سازماندهی اطلاعات تماس در داخل نرم افزار باشد. فراتر از آن، در یک CRM خوب باید بتوانید دو نوع طبقه بندی انجام دهید : یکی با استفاده از فیلترهای از پیش تعریف شده و دیگری فیلتر کردن با برچسب گذاری مشتریان است.
نرم افزار CRM، پلتفرمی با تمام این امکانات است و دارای سیستم های اتوماسیون قوی نیز می باشد. نرم افزار CRM با ارائه خدمات پایه ای رایگان برای رفع نیازهای کسب و کارها به کمک آنها آمده است.
درباره این سایت